Wednesday 15 June 2011

^^ Bako ^^ BURN ^^ Kutuk ^^

cite nim mrin pdhal tp lupe lak nak taip mrin ~

name daxx nim :: Siti Rabiatul Adawiyah bt Abdullah (P/S ::  kami call her bitok / betok )

mrin betok tuh kene kutuk ngan geng2 anies iaitu :: ainnur, atikah , ummu , nazira , piqah

mse tuh kat kedai makan tepi skulla kawan anies nme ainnur tnyew betok 

ainnur : betok mu ad kedit x tefon ??
 
betok : x dop !! aku x bawok tefon ! wakpe ???

ainnur : aku nak tefon mak kwan aku sbb nak suh ambk kwan aku yg gila nim

P/S :: punye la series mu betok mse tuh ~ hahaha

nim lak mse dlam skulla hari same but ainnur dh balik
nim lak betok kene kutuk jd org hilir and selebih nyew tuh hulu


Yang nim susah sikit nak terngkan but die akhirnye mcm prngai org gila ~ 
*suke2 sorang takout tngok akhirnyew kami mua lari kcuali die

kami lari pstu g dkat ngan yew sbb takut yew ngangis ( mse tuh yew pusing lain) tibe2 yew pusing arah kami punya la kami takut apalagi lari lar ~

kmi g tefon mak ayh lup sbb nak blik ~

tp betok ttp ddk d stu ~ kami pom pi kat yew lak ~ nak thu yew kate ap ~~ aku nak kencing !!!

hahahaha 

thank for reading ~

XD
:P
:)


No comments:

Post a Comment