Thursday 9 June 2011

^^ it about my Friends

this is my best friends for eva ( Insya - ALLAH kalu x baloh )


- daxx nim namew yew Nur Aliah bt Mohd Shamshuri
   kami panggil die Aliah jew 
-skunk yew sekolah kat MRSM kuala terengganu




I love you 


 


- yang nim plop name Nur sofiya fauzi 
 kami pangil yew TOYA


-skunk yew satu sekolah ngan akoe iaitu smk tengku ampuan intan










- nim name nyew madihah hisham
  kami panggil eddy kalu orang x rapat anew mady atau madihah
-skunk skola kat sekolah agama durian guling










-nim plop shamine nur azreen 
kami panggil shamine 
-skunk skula at MRSM kuala berang












-this is me anis hazirah 'izzati 
 orang ramai pnggil anies but ad gakk pnggil izzati
-skunk sekolah kat Smk tengku ampuan intan
-lahir o7 o7 1998
-wish - aku nak domo nnti hari jadi 


:D 


:)






Sabor jer lah ~


                                                                        thanks for reading



5 comments:

  1. haha...cntek!!...aq shukew!!i like it!!...randy pangalila ade 0rp??..haha..s0wy..tbe2 jd angau...haha^_^

    ReplyDelete
  2. tu lar mu ~ nnti aku wak msuk gmbo randy bnyok2 ~ esop kowt lepas aku wat kjew koloh atau sblum~ sabor jer lah

    ReplyDelete
  3. aku ad keje bnyok but 1 pom x care ad la mse aku wat msuk gmbo randy mu tuh ~ aku uat kjap jew kjew tuh iaitu keje nyew A B C D kalu aku tmbokk jew

    ReplyDelete